Friday, June 3, 2016

Panduan untuk belajar buat duit dengan Uber


Konsep Uber memang menarik. Uber ditubuhkan sejak dari tahun 2009 lagi di Amerika Syarikat dan ia adalah sebuah syarikat jaringan pengangkutan secara dalam talian. 


Penumpang Uber dan juga pemandu Uber berhubung hanya menerusi applikasi yang dibangunkan oleh Uber. 


Jika ada penumpang yang memerlukan servis pengangkutan, maka dia perlu mengakses aplikasi Uber dan melihat, adakah terdapat pemandu Uber di kawasan tersebut. 


Manakalah di pihak pemandu Uber pula, mereka perlu sentiasa siap sedia untuk melihat, kalau-kalau terdapat bakal penumpang yang memerlukan khidmat mereka di sesuatu kawasan. 


Mereka semua ini dihubungkan dengan applikasi Uber. 


Konsep Uber memang begitu ringkas. 


Pada hari ini, Uber sedang giat untuk menambah seberapa banyak individu yang berminat untuk menjadi pemandu Uber. Adakah anda juga berminat untuk buat duit dengan Uber?


Sesetengah orang melihat ini sebagai suatu peluang yang sangat baik. Kereta yang mereka miliki selama ini bukan lagi dilihat sebagai suatu liabiliti semata-mata. Sebaliknya kereta anda ada potensi untuk menjadi suatu aset, terutama sekali apabila anda menjadi pemandu Uber.


http://www.sabreehussin.com/buat-duit-dengan-uber Jika anda berminat untuk jadi pemandu Uber, ini panduan yang sesuai untuk anda jadikan rujukan.


Panduan ini berjudul "Buat Duit Dengan Uber: Panduan Menjana Pendapatan Dengan Uber" yang ditulis oleh Mazli Bidu


Ya, anda juga boleh belajar selok belok mengenai Uber dari laman web rasmi Uber. 


Itupun jika anda mahu. Jika anda mempunyai kerajinan dan masa untuk berbuat demikian. 


Maklumat yang terdapat di laman web Uber mungkin agak sukar untuk dihadam. Buku ini berbeza, sebabnya segala informasi telahpun disusun secara step by step. 


Saya syorkan anda baca buku ini juga. Klik sini untuk baca buku Buat Duit Dengan Uber ini. 

 

Orang yang tak memandu kenderaan juga boleh buat duit dengan Uber dan boleh jana pendapatan yang sangat lumayan, sehingga RM60,000 sebulan! 


Bagaimana ianya dilakukan? 


Baca panduan ini. Panduan ini khas untuk mereka yang tak berminat atau tak nak memandu kenderaan tetapi masih lagi ingin menjana pendapatan dengan Uber. 


Klik sini untuk baca panduan ini


 

    

No comments:

Post a Comment