Tuesday, June 7, 2016

Macam mana cara nak buat duit dengan Uber?


Macam mana nak buat duit dengan UBER ni sebenarnya? Adakah anda berminat nak tau? 


Yang biasa kita dengar, orang gunakan servis Uber ni untuk bergerak dari satu tempat ke satu tempat. Tapi, yang ramai orang masih tak tau ialah, sebenarnya kita boleh buat duit dengan menjadi sebahagian daripada keluarga besar pemandu Uber.


Apa dia? 


Tak minat nak jadi pemandu? Ya... saya faham. Saya juga seperti anda, dan saya juga tak minat nak jadi pemandu. 


Saya juga terpaksa terima hakikat, bahawa jalan raya bukanlah tempat yang paling selamat atas muka bumi ni. 


Realitinya, kadar kematian akibat kemalangan jalan raya adalah lebih tinggi berbanding kadar kematian disebabkan kapal terbang terhempas, mati lemas di sungai atau laut dan sebagainya. 


Jadi, kalau ada cara untuk buat duit dengan Uber tanpa perlu menjadi pemandu Uber, saya juga berminat nak cuba.

http://www.sabreehussin.com/rahsia-uber

Jangan sangka, anda tak boleh buat duit dengan Uber walaupun tidak memandu kenderaan. 


Ada orang yang dah berjaya buat duit dengan Uber walaupun beliau tidak memandu kenderaan. Malahan, ia boleh dilakukan hanya dari rumah sahaja. 


Orang yang saya maksudkan ialah Saudara Nik Razman


Dan beliau nak kongsikan kepada anda, bagaimana beliau lakukannya. Adakah anda berminat? 


Menurut saudara Nik Razman, beliau pernah dapat hingga RM60,000 dari Uber. Macam mana dia buat? Ketahui rahsianya kat sini.



 

No comments:

Post a Comment